Saturday, April 11, 2009

Dinner KIY 2009

Bertarikh 23 Mac 2009 telah diadakan dinner KIY- Highlanders Uthopia dengan tema Arabian yg bertempat di Dectar. Memang menarik time ni, sebab dapat berkumpul bersama kawan2 sekolej..



Aku dan Arip
Ni first time aku bergambar dengan arip. Dia ni budak kejuruteraan awam.. Dapat jugak kami bergambar. Dia dh npk mcm pak haji dh bila pakai cam tu..








Tiup jangan tak tiup..
tiupan yg kami buat ni
memerlukan suhu 65.7 darjah celsius
dgn syarat mendonggakkan kepala
ke atas berjarak 25 cm..
huhu..






Antara `pemenang` pada malam tersebut
Inilah wajah pemenang utk kategori
peniup terbaik dan peniup semangat terbaik
..
hehe













Alip, aku, ijam dan hus










Pasangan yang dikehendaki..














Aku dan nash
Hehe..terpejam lak mata aku..ni sebab cahaya kamera ni..
penataan cahaya yg tidak elok menyebabkan kesilauan mata aku. Cuba tgok nash pun tak dapat celik mata dgn baik..

No comments: