Wednesday, October 15, 2008

aku ,bowling dan kawan-kawan

Masa hari Khamis bertarikh 9 oktober hari tu, aku dan kawan-kawan yang lain pi men bowling kat Alamanda. Aku, arip , azrul, afiq , kerul, shafiq, kamil, dan zaidan pi nek 2 buah keta..depa yang bawa keta tu(arip dan zaidan)..takkan aku pulak kan?
Kami men dalam kul 10.35 mlm. Memang best la sb dpt men dgn kwn2. Ramai2 pulak tu. Huhu . Tak kisahlah aku kalah yang penting bahagia. Memang ada bakat depa semua tu men bowling. Aku xberapa ada sangat tp semangat ada. Sekurang2nya aku dapat ilmu baru..cara membaling bola bowling dgn betul.
Tapi masih tak lengkap la pmainan tu sb takdak kwn2 yg lain. Apa pn sekurang-kurangnya ada jugak kenangan yg ble membuatkan aku igt. Hehe..
Dalam game tu, arip dpt no.1, zaidan no.2 dan kerul no.3…aku ni xterjelas nombornya..haha..mcm no.last ja. Mgkin aku ni kena bykkan lthn dan ulg kaji kot.